15 Eylül 2014 Pazartesi

Okullar Başladı !!! / School has Started !!!

Her sene tazelenen bir heyecanla 15. kez yeni eğitim öğretim yılına başladım bugün...
Yepyeni bir okul, yeni öğrenciler, yeni arkadaşlar. Geçtiğimiz dokuz sene boyunca birlikte çalıştığım dostlarım yoktu bugün. Yepyeni yüzler vardı ama amaç hep aynı; kendinden emin, vatanını ve milletini seven, Ata'sını yaşamının her dakikasında hatırlayan nesiler yetiştirmek. Hiç kolay değil işimiz, ayağımıza, elimize, kolumuza dolanan onca engel varken hiç kolay değil. Lakin pes etmek yok...
 
New education year has started today for the 15th time for me with full of emotion which is freshened every year...

 

Kızım da ortaokullu oldu bugün. Bir kalemlik yapmak istedim O'nun için; kendisi tasarladı, annesi de gerçeğe dönüştürdü. Kumaş seçimi ve tasarımı tamamen O'na ait...
 
My daughter has started secondary school today. I wanted to make a pencilcase for her; she created, mommy made it real. Choosing fabric and creation completely belongs to her...

 
Kalemliğin her iki tarafı da farklı resimlerden oluşuyor. / There are different pictures on two sides of the pencilcase.


 
İçini de dış yüzeyinde kullandığım kırmızı kumaştan yaptım. / I made inside with red fabric that I used for outside. 

 
Tüm öğrenciler için başarılı ve sağlıklı bir eğitim öğretim yılı olmasını diliyorum ( tüm olumsuzluklara rağmen !!! )
 
I wish a successful and healthy education year for all students...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder