3 Eylül 2014 Çarşamba

Küçük Lacivert Çantalar ; Little Navy Pouches

Bu güzel çantaları yapıp, hediye edeli biraz uzun zaman oldu ama bu sıralar öyle yoğun bir dönemki yaptığım pek çok ürünün fotoğraflarını bile henüz bilgisayara aktaramadım :(  Umarım kısa sürede herşey düzene girer çünkü yapmam gereken öyle çok şey var ki....
 
I made these nice bags and gave them as presents a long time ago but I couldn't find any time to publish their photos as I have been in such a busy period :( I hope everything will be on their way an a short time because I have got lots of things to do... 


 
Ramazan bayramında ailemi ziyarete giderken elim boş gitmek istememiştim; annem, babaannem ve halalarım için bu cicileri hazırlamıştım. Bayramlarda çevremdeki tüm insanların; küçük büyük herkesin yüzünü güldürmekten daha değerli birşey yok benim için. Bu küçük çantalar da sevdiklerimin yüzünü güldürdü ya, bayram o zaman anlamına ulaştı bana göre :)
 
When I went to visit my family in Ramadan Festival I wanted to make some gifts then I made these cuties for my mom, grandma and aunties. For me the most valuable thing is making everyone around me happy in such special days. These little pouches made people that I love smile then festival got its real meaning for me :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder