25 Temmuz 2014 Cuma

Tatil Çantam ; My Holiday Bag
 
Bugün benim doğumgünüm... Kendime güzel bir hediye hazırlamak istedim ; bir tatil çantası...
Bu güzel yaz günlerinde tatile giderken yanımda taşıdığım çanta da bana enerji versin, beni neşelendirsin diye canım ne istediyse öyle yaptım...
 
Today is my birthday... I just wanted to make a gift for myself; a holiday bag...
I made it how I wanted so as it will give me energy and cheer me up when I go holiday in these nice sunny days... 



 
Beni en çok mutlu eden şeyin "ev" olduğuna karar verdim. Ben evde mutluyum... Evimin yanında bir de güzel bir ağaç varsa daha da mutluyum...
 
I decided that "home" the thing that makes me happy. I am happy at home... I am happier if there is a tree near my home...

 
Ben de kırmızı başlıklı kız misali elimdeki sepetimle insanlara yaptığım cicileri dağıtsam... Bayraklar asılı olsa gökyüzünde, rengarenk... Herkes mutlu...
 
Then I will give people the cuties, that I make, in my basket just like Little red riding hood... And the flags will be in the sky, colourful... Everyone is happy...

 
Bir de güneş, benim enerji kaynağım, gökyüzünden hep bize gülümsese...
 
And the sun, my energy source, will always smile in the sky...



2 yorum: