5 Temmuz 2014 Cumartesi

Çılgın Hatunlar Çanta Koleksiyonu 33; Crazy Ladies Bag Collection 33

Geçtiğimiz haftalarda evimdeki tadilat esnasında yapıp teslim ettiğim ürünlerden biri daha... Odada bulunan sadece 1 m2 boşlukta dikiş dikip, ütü yapıp bir de fotoğraf çekerek bu işi yapmayı ne kadar sevdiğimi bir kez daha anladım :)
 
One of the crafts that I made during the renovation at my home two weeks ago... I understand one more time that how I love doing this job when I sewed, ironed and took photo in just 1 m2 empty space :)

 
Özellikle lacivert ve turquaz çanta isteyen arkadaşım ön yüzdeki resmin seçimini bana bırakmıştı. Ben de birkaç seçenek arasından bu hatunu seçtim.
 
My friend ,who especially wanted navy and turquaise, left chosing picture for the front side to me. Then I chose this one among some pictures.

 
Fotoğrafların çok iyi olmadığını biliyorum ama şartlar böyleydi maalesef...
 
I know that the pictures are not very good but that is all about the conditions...


2 yorum: