16 Temmuz 2014 Çarşamba

Lalaloopsy Denemesi ; A Lalaloopsy Try

Kızımın çok sevdiği bebeklerinden Lalaloopsy'yi keçeden yapabilirmiyim acaba diye internette dolaşınca bir sürü örnek gördüm... Özellikle instagram'da öyle güzel çalışmalar paylaşılmış ki ben de hemen bir deneme yapayım dedim. Ama hiç de kolay değilmiş; bir sürü detayı var.
 
I saw a lot of samples while I was surfing on internet to search about felt Lalaloopsy doll, which is my daughter's favourite... Especially on instagram very nice ones were shared then I decided to try it. However it is not easy; there are lots of details.

 
Önce bir kalıp budum, ardından kızım hangi modeli istediğine karar verdi. Elimdeki kalıpta kolları ve bacakları oldukça inceydi. Ben biraz kalınlaştırdım ama bir sonrakine biraz daha kalınlaştırmalıyım çünkü içini doldurması oldukça güç.
Sanırım en çok uğraştığım detay ayakkabıları oldu ama sonuç istediğim gibi oldu.
Aslında eteğini kareli bir kumaştan yapsam orjinaline daha çok benzeyecekti fakat biraz üşendim galiba :)
Her neyse, sonuçta ortaya güzel birşey çıktı bence. Kızım da çok sevdi. Daha ne olsun...
 
 
First I found a pattern, then my daughter decided about the model. The arms and legs were very thin in my pattern so I made them little bit wider. But I must make them more wider because it is not easy to fill.
I think the most difficult part was the shoes since there were a lot of details; but I like the result.
Actually it could be more similar to the original doll if I made the skirt with checked fabric but I was bored :)
Anyway, I think a good result came out at the end. My daughter loves it a lot. That is it...
 

2 yorum: