26 Mayıs 2014 Pazartesi

Küçük Yazlık Çanta ; Small Handbag for Summer

En sevdiğim mevsim yaz, en sevdiğim renkten bir çanta ile harika geçecek...
Bu kez kendim için birşey yapmak istedim ve tam da istediğim renkte ve detaylarda bir çanta yaptım. Çiçekli kumaştan kızımın 2 yaşındayken bir elbisesi vardı; Emine yengesi dikmişti. Kalan kumaşları da belki bir işine yarar diye bana vermişti. İşe yaramaz olur mu hiç ? Kırmızı kumaş ise oldukça kalın; BAYKUMAŞ'tan gelen siparişlerimin yanında hediyeydi.
 
My favourite season will be great with a handbag in my favourite colour...
This time I wanted to make something for myself and made one handbag just in the clour and details that I would love. My daughter had a dress with this floral fabric when she was 2 years old; her auntie had sewed it. She had given the rest fabric to me so as to use one day. The red fabric is very thick; it was a gift of my order from BAYKUMAŞ. 

İçinde ise kırmızı beyaz çizgili bir kumaş kullandım. Ve ortaya çıkan kombinasyonu çok beğendim :)
 
I used red white striped fabric for inside. Then I loved the result so much :)

Biraz daha uzun fermuar olabilirdi ama o anda elimde bu vardı ve tuhafiyeye gidecek vaktim de yoktu.
 
 A longer zip could have been better but I had this one and did not have any time to go to the shop.

Köşedeki etiket ise uzun zaman önce ALIEXPRESS'den gelen siparişlerimin arasındaydı. Birkeçenin üzerine dikince daha iyi durdu.
 
I bought the label on the corner from ALIEXPRESS a long time ago. I sewed it on a piece of felt and it looked well.


Küçük bir cep ilave etmeden olmaz; tabi ki etiketimi de eklemeliydim...
 
There must be a pocket inside; and I added my tag too...

Mutlu bir yaz olması dileğiyle...
 
I wish a happy summer for all...

2 yorum: