3 Mayıs 2014 Cumartesi

Çılgın Hatunlar Çanta Koleksiyonu 30 ; Crazy Ladies Bag Collection 30

Kırmızı tabi ki en sevdiğim renk ama siyahla yanyana gelince de bir başka güzel oluyor...
Uzun zamandan beri kafamda tasarlayıp yapmayı planladığım bir kombinasyondu ve nihayet geçen hafta renk seçimi bana bırakılan bir siparişle yapabildim.
 
Red is my favourite colour of course but when it comes together with black; that is great...
This combination had been in my mind for a long time and last week I made it because the colour choice was asked me.

 
Sutaşı kullanmayı çok seviyorum; sanki biraz çocukluğumu hatırlatıyor bana ( neden bilmiyorum!! )
 
I love using ricrac so much; it reminds me my childhood ( I don't know why !! )

 
Çantanın içinde bir cep olmazsa olmaz... / There must be a pocket in the bag.

 
Ebatlar yine aynı ; 40x40 cm. / The size is the same again; 40x40 cm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder