2 Haziran 2014 Pazartesi

Angry Birds...

Sevgili kuzenimin oğlu 9 yaşına girme heyecanını yaşarken ben de boş durur muyum ?
Bu sıralar Angry Birds'e ilgi duyduğundan annesi O'na bu temada bir doğumgünü partisi hazırlamaya karar vermiş. Ben de 20x25 cm ebatlarında böyle minik bir yastık hazırladım kendisine...
 
When my dear cousin's son becomes 9 years old, shall I not make anything?
He is interested in Angry Birds nowadays so his mother decided to prepare a party about this theme. And I made a 20x25 cm little cushion for him...


 
 Sadece yastık olmaz, bir tane de tshirt yapmak lazım dedim kendi kendime ve gittim kırmızı bir tshirt aldım (gerçi bulabildiğim canlı bir kırmızı değildi ama neyse!! ).
Üzerine de keçeden Angry Birds aplike edince herşey hazır.
 
I said to myself that a cushion was not enough, a tshirt had to be made and I went to buy a red tshirt ( actually the one that I bought was not very red !!).
Everything was ready when I made applique on it.



Hediye paketimizi de hazırladık artık Bursa'ya gidebiliriz...
 
The gift package is done and we are ready to go to Bursa...
 
 
Angry Birds temalı parti süslemelerini bu linkten indirebilirsiniz.
 
You can download Angry Birds free party printables here from this link.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder