17 Temmuz 2013 Çarşamba

Hoşgeldin ELA ; Welcome ELA








Sevgili güzel komşum Fikriye'nin güzel kızı Ela'nın Kasım ayındaki doğumu için hazırladığımız güzellikler bunlar. Öyle keyifli çalışmalardı ki her dakikasından mutluluk duymuştum. Mevlüt için yaptığımız kuşlar ben, Fikriye ve Feyza'nın ortak çalışması. Hatta Seçil'in de emeği var :)

These are the beauties that I made for the birth of my dear beautiful neighbour Fikriye's daughter Ela. They were so enjoyable works that I became happy every minute.


 
Ela doğdu, kırk günlük oldu ve beni ziyarete geldi. Ben de klasik gerçek yumurta yerine yumurta şeklinde kurabiye yaptım ve keçeden bir kutunun içinde ona hediye ettim.
 
Ela was born, was 40 days old and came to visit me. I made egg shaped cookies instead of classical real egg and put them in felt box then gave her as a present.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder