13 Temmuz 2013 Cumartesi

Benim Hobi Köşem, My hobby corner


 Merhaba,
Yaklaşık iki yıldır süren keçe merakımın birikimlerini herkesle paylaşmak amacıyla bir blog olşturmaya karar verdim. Sadece keçe değil, el emeği ve sevgi ile yapılan her çalışmayı seviyorum ve yapmaya çalışıyorum.
Ve işte herşeyin başladığı yer... Yatak odamın köşesindeki bu mekan benim çalışmalarımı yaptığım yer. Çok büyük olmasa da ihtiyacım olan tüm malzemelerin aynı yerde, elimin altında bulunması açısından oldukça fonksiyonel...
Gülsün :)

Hello,
I decided to create a blog because wanted to share all my savings of my felt love which has lasted for about two years. I love not only felt but also every crafts which are made by love and try to make them.
And here is the place where everything starts... This place in the corner of my bedroom is the place where I make my crafts. Although it is not very big, it is very functional because I have all materials that I need there.
Gulsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder