18 Aralık 2014 Perşembe

Bir "Demir" Hikayesi Başlar; A "Demir" Story Begins

Uzun zamandır sipariş alamamamın sebebini artık yayınlama vakti geldi :)
Evet; bir Demir hikayesi başladı... İçinde sağlık, mutluluk ve huzur olacak bir hikaye...
 
Hala olacaksa bir insan çok çalışmalı tabi ki; aklına ne geldiyse yapmalı mantığı ile işe başladım. Ne yaptıysam çok severek yaptım.
 
It is time to publish the reason of why I had not been able to take orders for a long time :)
Yes, a Demir story begins... A story with health, happiness and peace...
 
If someone is becoming an aunt, she must work a lot; she must do whatever she has in her mind. That was my phylosophy. I made all items with love.

 
Önce kapı süsü ile başladım işe. Odasındaki renklere uygun bir tasarım yapmaya çalıştım; yumuşak renkler, baykuşlar, uçurtma, kuşlar ve bir de Demir bebek...
 
First I started with the door wreath. I tried to make a creation suitable with the colours in his room; soft colours, owls, kite, birds and a baby Demir...

 
Koyu renk saçlı bir bebek olur diye tahmin etmiştim; neyse ki yanılmamışım :)
 
I guessed that he would be a baby with dark hair; I was not wrong :)

 
Hangi çocuk uçurtma uçurmayı sevmez ki... Rüzgarlı bir havada, çimenlerin üzerinde koşarak...
 
All the children love flying a kite... On a windy day, running on the grass...


 
Hayatımıza hoşgeldin Demir bebek... Welcome to our life Demir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder