7 Aralık 2013 Cumartesi

Keçeden Yılbaşı Hediyeleri ; New Year Gifts Made of Felt

Yılbaşı yaklaşıyor; kime nasıl hediyeler yapabilirim diye düşünmeye başladım çoktan. Hatta bazılarını bitirdim bile... (Ama onları daha sonra yayınlayacağım.)
Bunlar geçen sene dostlarım için yaptığım hediyelerden bazıları.
 
New Year is coming; I have already started thinking about what kind of gifts I can make. In fact I have finished some of them...(But I will publish them later.)
These are some of the gifts that I made for friends last year.



 
Bu kapı süslerini çok sevmiştim; birini kardeşime ve eşine, diğerini de eşimin gezgin kuzenine hediye etmiştim.
 
I loved these door knob hangers; I gave one to my brother and his wife, the other one to my husband's traveller cousin. 

 
Bu iki küçük kutuyu da sevgili arkadaşlarım Nazlı ve Seçil için yapmıştım.
 
I had made these little boxes for my dearest friends Nazlı and Seçil.
 
 

2 yorum:

  1. eminim bu yılbaşı için yaptıklarında bunlar gibi harikadır ablacım, neticede senin ellerinden çıkacak, aksi mümkün mi? :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu kapı süslerine bayılmıştım. Teşekkür ederim :)
    Gezgin kuzen ;)

    YanıtlaSil